Måndens bild februari 2011

1.
2.
3.
4.
5.

6.
8.
9.
10.
11.

Välkommen att rösta på din favorit av februari bidragen till årets bild 2011!
Rösta här i kommentarer eller i gästboken tom.17 mars
(Nr.under bilden)
Endast en röst per e-post ( läggs det fler från samma e-post diskvalificeras denna e-post helt)
E-post MÅSTE synas.
Vinnaren får en förstoring värde 420:- och en vinst lottas även ut bland de som röstat.
Månadens vinnare går vidare för att tävla om årets bild 2011 och fina priser...
Lycka till !!! Kram

163 kommentarer:

♥TrollMorsan♥ Mamma till 11 Troll♥ sa...

Bild nr 3 :)
anna__wahlstrom@telia.com

Anonym sa...

Jag röstar på bild nr. 3... Vilken sötnos :)
helenabloggar@live.se

NoOne sa...

Röstar på nummer 3 ♥...
annmi.eriksson@gmail.com

Micke sa...

Nr 3 röstar jag på / "Morfar" Micke
annmi.eriksson@hotmail.com

mamma jakeline sa...

Jag röstar på smilfinken på bild nr 3!

mimmir8@hotmail.com

Pennylane sa...

Jag röstar på trollungen -nr 3 =)

pennylane@live.se

snowstar sa...

Herlige nummer 3 fikk min stemme.

Anonym sa...

Nummer 9!

snowstar igen sa...

snowstar
Herlige nummer 3 fikk min stemme...
Min mail : evatobi@tele2.no

Anonym sa...

Röstar på bild nr6 världens sötaste Esther!!!

eva.svanberg82@gmail.com

Anna sa...

jag röstar på nr.3
ninulkah@yahoo.se

Helena sa...

Jag röstar på söta nr. 3
gena1978@hotmail.com

Livsresande sa...

Röstar på bild nr 4!
livsresande@gmail.com

Anonym sa...

Jag lägger min röst på bild nr 6.

fia_gustaf@yahoo.se

Anonym sa...

Jag röstar på sötisarna på bild nr 10.
karin.lantz@hotmail.com

Anonym sa...

Bild 3 får ju min röst.

ch_wahlstrom@hotmail.com

Annika sa...

Jag röstar på bild nr. 3

Annika sa...

ojdå... Annika igen,
loftyangel@telia.com

Anneli - FixaDinBlogspot sa...

Svårt att välja, men måste jag så... nummer 3!
Vilka otroligt vackra bilder!

Louise sa...

Jag röstar på bild nr 3 =)
lorcha@telia.com

Annika sa...

Annika igen..
Nr 3
loftyangel@telia.com

Cristian sa...

3
jonsson.cristian@gmail.com

Linda sa...

Röstar på nr 6.
lindqvist_74@hotmail.com

Patrik sa...

Nr 6.
patrik_steensmek@hotmail.com

Emelie sa...

Jag röstar på nummer 6.
eme.fredriksson@hotmail.com

Anonym sa...

Jag röstar på den fina bilden, nr 7. brunetten82@hotmail.com

Anonym sa...

Bild nr 7 får min röst.

teex_sonny@liv.se

Anonym sa...

Bild nr 3.
lagerstrand@hotmail.com

Anonym sa...

jag röstar på bild nummer 6
bim.bjerenius@hotmail.com

Unknown sa...

Jag röstar på bild nr. 4

horvath.anders@gmail.com

Anonym sa...

Bild 4, Cecilia.

/Anna

anna_21_set@hotmail.com

Anonym sa...

Nummer 4 lägger jag min röst på.

sudfunk@gmail.com

Anonym sa...

Jag vill att nummer 4 ska vinna.

/anders.widja@gmail.com

Unknown sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Unknown sa...

Jag röstar på nummer 4. Hon är ju för söt :)

annhor78@gmail.com

Alle sa...

Bild 3

alle-lundberg@hotmail.com

Eva sa...

Jag röstar på bild nr 6

monsterhella@live.se

Frida sa...

Nummer 6 :D Sötunge

frida_larsson94@hotmail.com

Sussi sa...

Nr. 6!

susanne.molin@habo.net

P-A sa...

Nummer 6.

perarne.gustavsson@habo.net

Jenifer sa...

nummer 6 :D

Liza sa...

Min röst går till bild nr 1!!!

liza84@live.se

Anonym sa...

Bild nr. 8
En röst till underbara lilla Sarah! <3
dajana@hotmail.se

Anonym sa...

Bild 8

mupp@live.se

Ika sa...

Jag röstar på bild nr 1!
marika@hotmail.se

Anonym sa...

Bild nummer 1 får min röst.
kirkemandragora@gmail.com

Anonym sa...

Nr 6 lägger jag min röst på farbrors lilla pärla.

henke_gustavsson@live.se

Anonym sa...

Bild nr 11

ulrika.eskilsson@edu.tidaholm.se

Olivia sa...

Bild nr 11
oe.98@hotmail.com

Benny sa...

Bild nr 11
bennyc_andersson@hotmail.com

Anonym sa...

Vilken söt unge :-) Jag röstar på nr 7. mamma823@live.se

Anonym sa...

röstar på bild nr 4
Betesvägen

angelica sa...

Jag röstr på isac, bild nr 1<3

angelicajohansson@live.se

Anonym sa...

nr 1 !!!

tapetrulle@hotmail.com

Anonym sa...

ante_sweet@hotmail.com
Röstar på bild nr 7

Anonym sa...

beline_s@hotmail.com
Röstar på bild nr 7

Anonym sa...

Röstar på bild nr 11

Unknown sa...

Bild nr 11.
kf@flyborg.se

Sture sa...

Bild nr 7 får min röst
docbay@hotmail.com

Anonym sa...

Jag röstar på bild nr 1.
karin_olsbanninghansen@yahoo.se

Jonna sa...

Jag röstar på bild nr 6 !

jonnablanc@spray.se

Anonym sa...

Bil nr 6 får min röst

nedim.abdihodzic@gmail.com

Anonym sa...

Bild nr 6 röstar jag på !!

tindra_4@hotmail.com

NoOne sa...

Nummer 3 får min röst!

emelie sa...

Nummer 3 får min röst!
emelie.munkstedt@yahoo.se

Ninni sa...

Nr 3
ninnigomer@hotmail.com

Ewa sa...

3:an!
dixel@tele2.se

Hanna sa...

Bild nummer 3 :)

hanniie__@hotmail.com

Anonym sa...

Jag röstar på nummer 11!

Anonym sa...

Jag röstar på bild nr6

irene.ch@live.se

Anonym sa...

Jag röstar på bild nr 6

martinaw@live.se

Elsa Andersson sa...

Jag röstar på Cecilia bild nummer 4 <3 elsa1982@live.se

Anonym sa...

Röstar på bild nr 3.

emma@znurre.se

Malin sa...

Nr 6

M_jing85@hotmail.com

Anonym sa...

Nr 6!!

elinknutsson99@hotmail.com

Anonym sa...

Nr 6

elin-mais@hotmail.com

Anonym sa...

Jag röstar på nr 6

conny.knutson@bredband.com

Anonym sa...

ratatae@hotmail.com , Röst på bild nr 7

Anna sa...

Jag röstar på bild nr 7, såå söt. annnnna5@hotmail.com ,

Anonym sa...

Bild 7 får min röst. carlzzon_landet@hotmail.com

Elin sa...

elinpersson-@hotmail.com, Bild nr 7

Anonym sa...

Röstar också på bild 7. eddiemeduza_lover@hotmail.com ,

Anna sa...

AnnTiie@hotmail.com, Bild nr 7 är så fin, den får min röst

Emma sa...

Röst på bild nr 7. emma_for_2_@hotmail.com

Anonym sa...

rockabilly77@live.se, bild 7

Anonym sa...

Hej! Vilka otroligt fina bilder du tar! Är ofta ute o kikar på din sida!

Rebecka sa...

rebecka-123@hotmail.com, Vill rösta på sötnosen på bild nr 7

Sandra sa...

Röstar på bild nr 7 :-),sandra_diskaren@hotmail.com

Niklas sa...

niklas394@hotmail.com, bild 7

Anonym sa...

burken_89@hotmail.comn Nr 7 får min röst

Anonym sa...

Fint barn, på bild nr 7, får min röst, lost_4_you@hotmail.com

Anonym sa...

rumpnissan_89@hotmail.com, vill rösta på bild nr 7

Anonym sa...

Röstar på nr 7, sambiih@hotmail.com

Anonym sa...

Strumpan röstar på nr 7 :-P, strump.koa@hotmail.com

Anonym sa...

cliiin@hotmail.com, nr 7 får min röst

Big boy sa...

bigboy_owizen@hotmail.com, röstar på pojken på bild 7

Oskar sa...

tarland86@hotmail.com, Jag röstar på nr 7

Mattias sa...

magnusson.mattias@live.se, röstar på nr 7 i månadens tävling

Anonym sa...

Bild nr 7 får min röst, blink_1_8_2_@msn.com

Anonym sa...

hpskovde@hotmail.com, röst på 7

Anonym sa...

zwampis2000@hotmail.com, röstar på nr 7

Anonym sa...

mustangen_3@hotmail.com, nr 7

Ivar sa...

Röst på nr 7, ekologiska_ivar@hotmail.com

Ronny Erlandsson sa...

erlandsson@hotmail.com, röstar på att nr 7 ska vinna

Anonym sa...

dr_pepper_60@hotmail.com, nr 7 får min röst

Anonym sa...

vargen31@hotmail.com, röstar på nr 7

Anonym sa...

röst på nr 7, dudd88@hotmail.com

Anonym sa...

fotbollstoken@hotmail.com, nr 7

Åsa sa...

Vill lägga en röst på bild nr 7, ekengrenasa@hotmail.com

Anonym sa...

nallepuh,stina@spray.se, vill rösta på nr 7

Jimmy W sa...

jimmywix@live.se

Jimmy W sa...

jimmywix@live.se, röstar på nr 7

Anonym sa...

bild 7
bahamuth_97@hotmail.com

Fredrik sa...

Lägger en röst på #7

Xarfax_86@hotmail.com

Bengt sa...

Jeg stemmer for min søsters barnebarn i bilde 7

Bengt sa...

byggherrerbengt@hotmail.no
bilde 7

Alex sa...

alec833@hotmail.com, bild 7 röstar jag på

Anonym sa...

elnargibbens43@hotmail.com, röst på nr 7

Anonym sa...

nr 7, klini@home.se

Anonym sa...

Så fin han är, bild nr 7 får min röst, snoppdriver@hotmail.com

Johan sa...

Röstar på kompisens barn, Wilmer på bild 7, johanz_f@hotmail.com

Mimmi sa...

lilasockervadd@hotmail.com, vill rösta på bild nr 7

Anonym sa...

bild 7
myrkrydia@hotmail.com

Carola sa...

Röstar på mitt systerbarn på bild 7!
carola.granholm@se.nestle.com

Oom sa...

Röstar på nr 7!
cireelim@gmail.com

jocke sa...

#7!
iman_44@hotmail.se

Anonym sa...

spelhuset_95@gmail.com, nr 7

Anonym sa...

fru_unkel84@hotmail.com, röst på nr 7

Anonym sa...

lagerlout3661@hotmail.com, nr 7

Bo sa...

atf2008@gmail.com, nr 7

Anonym sa...

röst på nr 7, meshuggah1975@live.se

Andy sa...

andycj1986@live.com, nr 7

Anonym sa...

grillo335@hotmail.no, nr 7

Anonym sa...

sossa870107@live.com, nr 7

Anonym sa...

edmans2k11@gmail.com, nr 7

Lennart sa...

bild nr 7, lebarg75@telia.com

Ahmed sa...

bild nr 7, muslim_45@live.com

Towe sa...

röstar på mitt kusinbarn på bild 7, towe_sadenfors@hotmail.com

Angeliqa sa...

angeliqa_sadenfors@hotmail.com, röstar på bild 7

Karianne sa...

karianne_nae@hotmail.com, röstar på mitt brorsbarnbarn. bild 7

Evy Tvinde sa...

evy_tvinde@hotmail.com, stemmer for kusinbarnebarnet mitt, bild 7

Kjell-André Tvinde sa...

kjellandre_tvinde@hotmail.com, nr 7

Ole-Kristian Tvinde sa...

olekristian_tvinde@hotmail.com, nr 7

Therese Tvinde sa...

therese_tvinde@hotmail.com, nr 7

Anonym sa...

Nr 6.
grehn@telia.com

Anonym sa...

Nr 6.
grehn@telia.com

Anonym sa...

Bild nr 6
soren@strakenloppet.se

Anonym sa...

Röstar på nr 6
marianne.gustafsson@mullsjo.se

Anonym sa...

Nr 6
lars.grehn@mullsjo.se

Anonym sa...

Hjälp det blev fel!!!

Krångel med nätet gjorde att det blev två röster!!

Mvh grehn@telia.com

Victoria sa...

Det här är ett kort svar till Nanny som skrev i gästboken, kritiken står inte med i gästboken då det har skett i studion eller på telefon. Jag tycker inte att man behöver se bilden för att kunna rösta, det räcker att man vet hur barnet ser ut eller känner att man vill rösta ändå.

Victoria sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Nanny Lundin sa...

Ah Victoria Navdal men då förstår jag. Du tror att det är månadens människa/person/personer som utses. Det vore omoralisk mobbning. Tävlingen heter "Månadens bild" . Det var ju synd att du inte förstått det för då hade ni kanske vunnit om folk faktiskt sett bilden ;-) Då hade dom kanske tom röstat. Det är inte alla bilder på tex Persbrant som är bra, många tycker han är snygg men om man tävlar om ett foto är det själva bilden det handlar om. Jag vet inte hur jag bättre ska förklara men nu kanske du förstår? Om inte så får du be någon förklara.

Nanny Lundin sa...

Fotografen äger rättigheterna till bilden. Det vet du säkert?

Victoria sa...

Jag tror inte att Kajsa har något emot att ta bort bilden.

Anonym sa...

Jag röstar på bild nummer 7 :D

malink914@hotmail.com

Anonym sa...

nr 7

malker@utb.mariestad.se

Anonym sa...

nr 7 jerry_krebs@hotmail.com

Anonym sa...

nr 7 . bilden var jätte fin :D och pojken som är på bilden är också jätte söt :)

malinkero@telia.com

Anonym sa...

Fantastiskt fina bilder!

Jimmy sa...

Det har kommit fram att min epostadress har används av någon annan och röstat på nr. 7
Jag har pratat med Kajsa och förklarat att jag överhuvudtaget inte ens visste om hennes blogg eller "månadens bild". Både jag och Kajsa har spårat IP-adressen och vet exakt vem det är som förfalskat min röst. Jag hoppas att du vet om vilket misstag du gjort och ångrar det. Händer det igen kommer jag att anmäla detta, för som du säkert redan vet är det inte okej och olagligt. MEN om du nu inte förstår detta kanske du borde hitta någon som kan förklara för dig och lära upp dig från början om vad som är rätt eller fel...
Och skulle JAG ha röstat hade JAG inte röstat på din son. Det vet både du och jag.
Som JAG skrivit accepterar jag inte detta och slutar inte dessa fjantiga fasoner snart, kommer både jag och Kajsa kunna anmäla dig.
Med väldigt vänliga hälsningar Jimmy!!
Boxare1@hotmail.com

Unknown sa...

röstar på bild nummer 5
monicagabrielsson@telia.com

Anonym sa...

17
stackell@mail.com