forts.... månadens bild maj..


10.

11.

12.


13.

14.

15.

16.

17.

18.


Välkommen att rösta på din favorit av MAJ bidragen till årets bild 2011! Rösta här i kommentarer eller i gästboken tom. 19 juni (Nr.under bilden) Endast en röst per e-post ( läggs det fler från samma e-post diskvalificeras denna e-post helt) E-post MÅSTE synas. Vinnaren får en förstoring värde 420:- och en vinst lottas även ut bland de som röstat. Månadens vinnare går vidare för att tävla om årets bild 2011 och fina priser... Lycka till !!! Kram

80 kommentarer:

pauline sa...

Nr 15 så klart:-)

Anonym sa...

Röstar på bild nr 1!
asca72@hotmail.com

stens sa...

Röstar på bild Nr.1!

tim sa...

nr 15

Anonym sa...

Bild nr 17 Go Wiking

Biggen sa...

18

Ida sa...

Jag röstar på nr: 18

anhak92a sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
anhak92a sa...

Röstar på bild 18.

Johanna sa...

Nr 18!

Nanny Lundin sa...

Nummer 1 . Grymt snygg bild och modell! Mvh Nanny Lundin i Hjo
nannylundin@hotmail.com

sandra qvist sa...

Jag röstar på underbara Wiking nr 18! sandraqvist91@gmail.com

Ida Bremer sa...

Jag röstar på bild nr 18 :) idabremer@hotmail.com

Anonym sa...

Jag röstar på bild nr 13! :D
ellan1996@live.se

Anonym sa...

Jag röstar på nr 7.

Anonym sa...

Nr 7.
margareta.evaldsson@hjo.se

Kicki sa...

Jag röstar på världens sötaste unge! Bild nr 18! Mail: knetterstrom@hotmail.com

Maria sa...

Jag röstar på bild nr. 18! :-) andersson_575@hotmail.com

Anonym sa...

nr 14
erika.lundgren@hotmail.com

Anonym sa...

självklart lägger jag min röst på sötnosen nr 14!
gonniez@hotmail.com

Anonym sa...

nr 14 ;-))
werrof66@hotmail.com

Anonym sa...

nummer 14 självklart!söta zackarias!
richardandersson66@live.com

Anonym sa...

Jag vill lägga min röst på nr. 14! =) Kramar

ac.j@hotmail.com

Anonym sa...

jag röstar på z, NR 14! ;-)

tubbe_8@hotmail.com

Forsenskolan8e sa...

Nr 14

Forsenskolan8e sa...

nr 14

Anonym sa...

NR 14 :Dottterborgg@hotmail.com

Anonym sa...

nr 14
jebo1@live.se

sandra sa...

Jag röstar på bild nr 18 helt klart! Hur gullig som helst! mrs__night@hotmail.com

Victor Lund sa...

bild nr 18

mynameislund@gmail.com

Sanna Lund sa...

Jag röstar på nr 18

lund.sanna@gmail.com

Sara Granlund sa...

Röstar på bild nr 18!

saraic.granlund@hotmail.com

Camilla Andersson sa...

Jag röstar på 18!

andersson.camilla1@gmail.com

Lotta Lund sa...

Jag röstar på 18 goe Wiking!

lotta@axelebba.se

Ted Larsson sa...

Jag röstar på 18!

ted.larsson@hotmail.se

Sven Dahlstrand sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Jonas sa...

Jag röstar på 18

gr3ger@gmail.com

Maria Norén sa...

Nr 18!

beaauty_star@hotmail.com

Anonym sa...

röstar på nr 18.
dan.hard@vgregion.se

Anonym sa...

nr:18
botorp@gotanet.com

Anonym sa...

röstar på nr:18
manun84@hotmail.com

erik sa...

nr:18
erik.bigsten@hgus.gu.se

erik sa...

nr 18
erik.bigsten@gmail.com

sara sa...

röstar på nr 18
sara.torstensson@vgregion.se

cina sa...

nr:18
cina.larsson@vgregion.se

fredrik sa...

min son wiking (nr 18) får givetvis min röst.
a04frekv@student.his.se

birgitta sa...

nr:18
gittan_wahlberg@telia.se

Anonym sa...

röstar på nummer 18.
smultron_puss@hotmail.com

Anonym sa...

nr 18
anhak92a@hotmail.com (glömde mailen sist).

Anonym sa...

Röstar på bild nr17!
nina_hante@yahoo.se

Anonym sa...

röstar på nr 14
maff3_@hotmail.com

Anonym sa...

röstar på nr 14
gustafsson.johanna@gmail.com

Anonym sa...

nr 14
jagheteralx@hotmail.com

Anonym sa...

nr 14 :)) ud.den@hotmail.com

Anonym sa...

röstar 14 :)

nathalie.l.a@hotmail.com

Anonym sa...

nr 14 tack!

helen.l.karlsson@hotmail.com

Anonym sa...

nr 14
crazy_55_@hotmail.com

Anonym sa...

nr 14 :)
hannalinneakarlsson@hotmail.com

Anonym sa...

14 tack!:)
malin_aik@hotmail.com

Anonym sa...

nr 14 :)
sofiaemanuelsson453@hotmail.com

Anonym sa...

nr 14:D
hihihohohehe@hotmail.com

Anonym sa...

nr 14 på zackarias så klart <3

zcunow@hotmail.com

Anonym sa...

nr 14 på zackarias.

r_persson6@hotmail.com

Anonym sa...

zackarias nr.14.

vaden@spray.se

Anonym sa...

nr 14
Peter.Brunell@edu.falkoping.se

Anonym sa...

zackarias det klart! 14!!
Jessica-holm@live.se

Anonym sa...

nr 14 deklart :)
Hooolm__@hotmail.com

Anonym sa...

nr 14 ;)

anna-holmqvist@hotmail.com

Anonym sa...

ne 14. <3

nicke_89nw@hotmail.com

Anonym sa...

nr 14
fredric9_@hotmail.com

Anonym sa...

nr 14

a09erilu@his.se

Anonym sa...

nr 14!

lisa82aberg@hotmail.com

Anonym sa...

nr 14 :)
erika_bergqvist@hotmail.com

Anonym sa...

nr 14 :)
johanbarcelona666@hotmail.com

Anonym sa...

lilla söta zackarias
nr 14

j_markerius@hotmail.com

Anonym sa...

söta zackarias bild 14
p_clauser@hotmail.com

Anonym sa...

bild 14

ida.thuvesson@bredband.net

Anonym sa...

nr 14 :-)

simonljungblom@gmail.com

Klara sa...

Jag röstar på bild nr 18 klarasvenning@hotmail.com

Gry sa...

Röstar på 18!!!

gry.graaf@gmail.com