Månadens bild Juni























Välkommen att rösta på din favorit av JUNI bidragen till årets bild 2011! Rösta i gästboken t om. 19 juli Endast en röst per e-post ( läggs det fler från samma e-post diskvalificeras denna e-post helt) E-post MÅSTE synas. Vinnaren får en förstoring värde 420:- och en vinst lottas även ut bland de som röstat. Månadens vinnare går vidare för att tävla om årets bild 2011 och fina priser... Vinnare meddelas 8 aug. Lycka till !!! och trevlig sommar!!! Kram











29 kommentarer:

Åsa sa...

Jag röstar självklart på nr 8 :)

Fredrik sa...

Jag röstar på nr 8 :)

Elenor sa...

Jag röstar på nr 8! elenor_hante@hotmail.com

Anonym sa...

Röstar på bild nr8! roysan01@hotmail.com

Åsa sa...

Jag röstar på nr 8! xena_668@hotmail.com

Fredrik sa...

Jag röstar på nr 8! exel82@gmail.com

Mamma sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

Röstar givetvis på sötnosen nr 16!!

annicacarlsson20@hotmail.com

Anonym sa...

Röstar på nr 16

rockanders@hotmail.com

Anonym sa...

Röstar på nummer 16 : )

Hanna sa...

Jag röstar på nr 16
hannatornros@gmail.com

Croline sa...

Jag lägger min röst på nummer 16

Marica sa...

Jag röstar på nr 16

alfons_syster@hotmail.com

Bosse sa...

Röstar på goingen nr8! boanne@telia.com

Timo sa...

Röstar på bild nr 8.
timo@shuttle-local.se

Frank sa...

Röstar på nr 8frankjohansson@live.se

Kim sa...

Röstar på min söta systerson nr 8bekarol_92@hotmail.com

Tina sa...

Röstar på bild nr 8. sarenmalm.tina@hotmail.com

Emelie sa...

Röstar på sötisen nr 8! mini_emmis@hotmail.com

Jessica sa...

Röstar på bild nr 8.
jessicae83@hotmail.com

Ellinor sa...

Röstar på sötis nr 8.
ellinorandersson__@hotmail.com

Helena sa...

Röstar på bild nr 8. helena.r.sandberg@hotmail.com

Daniel sa...

Lägger min röst på bild nr 8
johanssondaniel66@hotmail.com

Sanna sa...

Röstar på bild nr 8!
splasch_@hotmail.com

Trill o Bit sa...

Hej! Jag vill rösta på Nummer 16.

linda.lagebro@geo.uu.se

Moa sa...

röstar på nr 5

Daniel sa...

Ja lägger min röst på nummer 5

Anonym sa...

röstar på nummer 16

carolinestenberg@hotmail.com

Stefan sa...

Jag lägger min röst på nummer 16

steffec@hotmail.com