Månadens bild




Nu tävlar ni om två vinnare!!!  :)
Båda vinnarna får varsin förstoring värde 420:-
Rösta i månadens bild 2013
REGLER
  • Endast den person som äger e-posten får rösta
  • Rösta en gång
  • E-posten MÅSTE vara synlig i meddelande fältet i gästboken
  • Röster i gästboken samt studion räknas, ej annat
 
Vi kontrollerar ip.nr för att se att reglerna efterföljs, om fusk förekommer stryks bilden ur tävlingen.
Max 4 röster per ip nr, om ni inte förvarnar oss.
Kom in till oss och rösta :)
Vinnaren får en gratis förstoring värde 420kr
Tävlingen pågår tom. 30 maj 2013
 
Lycka till :)))

19 kommentarer:

Anonym sa...

Jag röstar på bild nummer 6!
mailadress: ewa_sune@hotmail.com

Fnissi sa...

Jag röstar på ettan!!!!
saraa696@gmail.com

Philip sa...

Jag röstar på nummar 12! :)

Mail: philipweckman@hotmail.com

Anonym sa...

Anna röstar på nr 12 :))

Annnnna5@hotmail.com

Anonym sa...

Jag vill rösta på nr 12 :-) Annika@writeme.com

Anonym sa...

jag röstar på bild nr 12. :-)

muskot_92@hotmail.com

Anonym sa...

Jag röstar på bild nr 10

t_nyzell21@hotmail.com

Sara sa...

Bild nummer 6 ♥
dolly.s@hotmail.se

Anonym sa...

Jag röstar på bild nr 10

solbackarn@telia.com

angelica sa...

Jag vill rösta på bild nr 18. Vilket härligt ögonblicksfoto!
angelicajohansson@live.se

Fotograf Kajsa Thorén sa...

Rösta i Gästboken till vänster eller i studion ;)

Fotograf Kajsa Thorén sa...

Rösta i Gästboken till vänster eller i studion ;)

Anonym sa...

NUMMER 18!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonym sa...

Nummer 16, vilken goding!

Anonym sa...

Nummer 16, tre godingar!!!

Anonym sa...

Nummer 16 underbar bild!!!!

Anonym sa...

Bild nr 16- en härlig o glad bild!
lottafritzsson@live.se

Anonym sa...

Hej!
Jag röstar på nr 16,
christian.bergstrom2@gmail.com

marina lilja sa...

Jag röstar på nr 17

lilja_marina24@hotmail.com